Légy a Webstudio irodavezetője!

Légy a Webstudio irodavezetője!

Miért és mit?

Az egyszemélyes vállalkozásként indult Webstudioban 11-en dolgozunk, Fertőszentmiklóson. A cég immár 11 éves. Folyamatosan képezve magunkat saját szakterületünkön, egész nap azt csinálhatjuk, amit igazán szeretünk. Legyen szó projektvezetésről, grafikáról vagy épp programozásról.
 
Könnyen lehet, hogy már hallottál rólunk, hiszen nagyon sok olyan weboldalt, webshopot készítettünk már a térségben, amikkel találkozhattál. Ilyenek a környező település weboldalaktól kezdve a soproni Petőfi Színház honlapján át ismert és elismert térségi vállalkozások honlapjai. Ezeken kívül megrendelőnk a Soproni Vízmű, a Magyar Közút, a GySEV és több ismert nagyvállalat. (De sokan mondják azt is, hogy óriásplakátokon találkoztak velünk, ami szintén könnyen előfordulhat, hiszen ezekből is több van a térségben.)

Hogy továbbra is mindenki arra fókuszálhasson, amiben igazán profi, szükségünk van rád, hogy, támogasd a munkánkat.
Röviden: segítsd a mindennapi életünket különböző irodai feladatok ellátásával.
 
A közösen meghatározott keretek között kellő szabadságot adunk. Nálunk a jó hangulat is legalább olyan fontos, mint a szakmai tudásod. Pontosak és precízek vagyunk és ezen folyamatosan javítunk is. Jegyzetelünk, végrehajtunk, ellenőrizzük, kiértékeljük és ezt kérjük tőled is!
 
Legyél nyitott, vidám, empatikus, pörgős, szeresd az embereket, dönts határozottan, magabiztosan így fogod itt igazán jól érezni magad!
 
Ha fejlődő és értékteremtő közösség fontos szereplőjeként dolgoznál tovább, nagyon jó helyen vagy!
Ha még nem láttad, nézd meg milyen weboldalt készítettünk a 10 éves céges évfordulónk kapcsán: http://10.fws.hu
 

Feladatok:

  • Cég pénzügyi rendszerének önálló működtetése (számlázások, kintlévőség kezelés, banki utalások, könyvelés előkészítés, kapcsolattartás könyvelővel)
  • Irodai feladatok ellátása: ügyfelek fogadása, saját rendezvények szervezése
  • Személyügyi, munkaügyi feladatok ellátása
  • Nyilvántartások, leltárak vezetése: eszközök, szoftverek, stb.
  • Az iroda eszközellátásának biztosítása, beszerzések
  • Telefonos és írásos kommunikáció (nagyon jó) ügyfelekkel
  • Munkaköröddel kapcsolatos fejlesztési javaslatok előterjesztése, végrehajtása
 

Elvárásaink:

  • Legalább 5 év szakmai tapasztalat 10-30 fős vállalkozásnál irodavezetői pozícióban
  • Magabiztos irodai szoftver használat (Word, Excel)
  • Felhasználói szintű irodai eszközhasználat (projektor, nyomtató stb.)
  • Aktív részvétel csapatmunkában is
  • Bátran vállalj el néhány egyszerű próbafeladatot nálunk
 

Előnyt jelent:

  • Közgazdasági, pénzügyi végzettség
  • Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Kiváló német nyelvismeret használata szóban és írásban
 

Amit kínálunk:

  • Családias, barátságos, vidám környezet
  • Hétfőtől-péntekig tartó rugalmas munkarend
  • Nincs túlóra, nem hiszünk benne, hétvégén pihenünk
  • Kitűnő eszközök és felszerelés, minden ami a munkádhoz szükséges. 
    Hisszük, hogy csak professzionális eszközökkel lehet professzionális munkát végezni.
  • Hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • Elérhető, előre meghatározott célok
  • Személyes visszajelzés munkáddal kapcsolatban havonta
  • Segítőkész mentorálás a mielőbbi beilleszkedéshez
  • Közösen megbeszélt csapatépítő programok
  • Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség a munkakörben vagy bármi másban, amit mindnyájan (veled együtt) hasznosnak tartunk majd
  • Azonnali munkakezdés

 

Gyakori kérdések

Az eddigi interjúk során gyakran felmerült kérdések és válaszok.

Mit jelent a rugalmas munkaidő?
 - Nálunk ez azt jelenti, hogy megválaszthatod, hogy 7-re vagy 8-ra érkezel. Az elvárt munkaidő 8 óra, mely tartalmaz ebédidőt is. Ha sürgősen el kell menned, biztosan megoldható lesz. Szombaton nem tartunk nyitva, hétvégén sosem kell dolgoznod. Túlórázni sosem szoktunk és ha valamiért mégis kellene, elgondolkodunk azon, hogy ez miért történt és azonnal változtatunk. (Nem, nem vesszük le a fejedet, ha (nem rendszeresen, de) néha előfordul, hogy elkésel és nem is írjuk fel sehova. Hallottunk már horrorsztorikat interjúk során...)

Hogy zajlik az ebéd nálatok?
 - Mindig együtt eszünk. Dél körül közfelkiáltással felvonulunk az ebédlőnkbe, ahol 4 mikrosütő várja, hogy megmelegítsd az ebéded, de többen szoktunk rendelni is. Több ételkiszállító elérhető az irodából. Az ebédidő alapvetően egy kellemes mini csapatépítés, amivel jó hangulatban megtörjük a napot, majd egy kávé után visszaugrunk a tennivalóinkhoz. Az ebédidőt nem kell ledolgozni.

 - Nem vagyok egy "zseni" számítógépekkel. Mennyire kell érteni hozzá? Programoznom is kell?
Nem kell zseninek sem lenned és programoznod sem kell. Alapvetően kell értened a számítógép kezeléséhez, de mindenben adunk segítséget. A tennivalók jelentős részét dokumentáltuk, de kellően nagy szabadságot is adunk benne. Minden esetre fontos, hogy ne félj a számítógéptől és a programoktól, még ha azok újak is lesznek most neked.

 - Hogy vannak a szabadságok, mennyi szabadságom van?
A munka törvénykönyve pontosan előírja, de a könyvelőnk szívesen utánajár majd ennek, ha eljön az ideje. Karácsony és Új év között nem szoktunk dolgozni, minden további szabadság nagyjából kötetlenül felhasználható, csak annyi a kérésünk, hogy lehetőség szerint időben (2 héttel előtte) értesíts minket a távolléted felől.

 - Ki fog tudni segíteni nekem, ha szükségem van rá?
Több kolléga között osztottuk szét korábban ezt a munkakört. Minden kolléga a maga részterületéről fog tudni neked segíteni. Célunk, hogy amit megmutattunk, azt jegyzeteld le és következő alkalommal bátran hajtsd végre egyedül is.

 - Van-e előrelépési lehetőség?
Igen van. Egyrészt folyamatos fejlődésünk során mindig jöttek be új feladatok, új munkakörök, amikhez felelőst kerestünk, másrészt pedig már most is van a tarsolyunkban több olyan részterület, amellyel növelheted a munkakör értékét. Ha nyitott vagy új dolgokat megtanulni és jól is csinálod, bőven van előrelépési lehetőség.

Jelentkezz!

Ha úgy gondolod, hogy megtaláltad a legjobb helyet, ahol dolgozhatsz, kérlek írj emailt az a@fws.hu címre „Irodavezető” tárggyal 2019. január 31-ig!
 
Kérlek, küldj egy rövid levelet arról, hogy:

- Mi fogott meg a hirdetésünkben?
- Mi volt eddigi legnagyobb szakmai sikered?
- Szakmailag miben vagy a legerősebb, legtapasztaltabb?
- Mit vársz el egy vállalkozástól ahhoz, hogy hosszú távon ott dolgozz?
- Miért szeretnél velünk dolgozni?

Csatolj kérlek egy cv-t is!

Fontos információk!
Az adataidat csak arra használjuk fel, hogy kapcsolatba lépjünk veled.
A jelentkezést követően mindenkinek válaszolunk.
Csak akkor tartjuk meg a jövőre nézve az adataid, ha A) téged veszünk fel, B) ehhez kifejezetten hozzájárulsz egy külön emailben feltett kérdésre adott válaszoddal, hogy később esetleg felkeressünk, ha bővítjük ezt a pozíciót.
Jelentkezésed, adataid teljesen diszkréten kezeljük.
 

 

Kövessen minket!

Gyorsmenü

Barion gold partner Barion elfogadó hely